opptrening etter meniskskade
92
0

Dette treningsprogrammet er rettet mot deg som trenger et treningsprogram for opptrening etter en meniskskade. Øvelsene er enkle å utføre og krever ikke ekstra utstyr.

Meniskskader er relativt vanlig, og heldigvis ikke farlig, men krever opptrening for å gjennoppbygge styrken i og rundt kneet. Dette treningsprogrammet er enkelt å gjennomføre og bidrar til å styrke muskulaturen rundt kneet.

 

Treningsprogram: Opptrening etter meniskskade

Det er viktig at du ikke presser deg for mye i starten. Det er vanlig å kunne kjenne smerte under utførelse, men det skal gå over etter 10-15 minutter. Dersom smertene ikke avtar bør du utføre programmet på lavere intensitet ved neste økt.

Utskriftsvennlig versjon: Treningsprogram: Opptrening etter meniskskade

LIKER DU ARTIKKELEN?
LIK OSS PÅ FACEBOOK FOR MER.

DEL

Annonse

Torbjørn har en treningsbakgrunn han gjerne skulle vært foruten, men som han nå bruker for å motivere andre til å trene smartere og bedre. Etter 15 år som sterkt treningsavhengig, vet han hvordan det kjennes å miste kontrollen over treningen. Kombinert med en bakgrunn fra idrett- og biologistudier, samt PT-utdanning og sertifisering fra Precision Nutrition, så har han i dag en solid base for å uttale seg om trening og ernæring.
Kommentarer