treningsprogram ned i vekt
1481
0

Dette treningsprogrammet er for deg som ønsker å trene både styrke og kondisjon samtidig. Programmet passer for alle som ønsker seg ned i vekt samtidig med mer definerte muskler.

Ønsker du deg ned i vekt og enda sterkere og mer synlige muskler? Da er dette det perfekte treningsprogrammet for deg.

 

Gjennomføring

Det er lagt opp til hele 6 økter per uke, hvorav 3 kondisjonsøkter og 3 styrkeøkter. Du står fritt til å velge om du ønker å gjennomføre alle 6 øktene, eller om du vil legge opp til 4 økter fordelt på 2 x kondisjon og 2 x styrke.

Hver styrkeøkt består av øvelser du skal gjennomføre 4 sett a 15 reps. Bruk de første treningsøktene på å finne en vekt som passer deg. Vekten skal være lett nok til at du klarer å opprettholde god teknikk på alle repetisjonene, men tung nok til at du ikke klarer å løfte mer enn 15 reps.

Start hver styrkeøkt med 5-10 minutter oppvarming tredemølle, spinningsykkel, romaskin, etc.. Deretter gjennomfører du ett sett med 50-60% av vekten du bruker i arbeidssettene.

Utskriftvennlig versjon: Det komplette treningsprogrammet 1:6 Utskriftvennlig versjon: Det komplette treningsprogrammet 2:6 Utskriftvennlig versjon: Det komplette treningsprogrammet 3:6

Utskriftsvennlig versjon: Det komplette treningsprogrammet 4:6 Utskriftsvennlig versjon:  Det komplette treningsprogrammet 5:6 Utskriftvennlig versjon: Det komplette treningsprogrammet 6:6

LIKER DU ARTIKKELEN?
LIK OSS PÅ FACEBOOK FOR MER.

Kommentarer