Løping
Enjoying a morning run. Side view of young man running along the riverbank
1706
0

Treningsprogram: 3 Løpeøvelser som vil føre til bedre teknikk og hurtighet

Fordel: Du vil øke tråkkfrekvensen (antall skritt du tar per minutt) og lande lettere på føttene. Disse teknikk forbedringene vil hjelpe deg å løpe fortere og forebygge skader.

Gjør disse øvelsene som fokusert oppvarming eller en morsom finisher.
Beskrivelse: Utfør hver øvelse i 30 sekunder i den rekkefølgen vi har satt dem opp. Det er en runde. Ta tre til fem runder.

 

1. Alternate Pulling 

 

2. Standing Arm Swing 

Gjør kun armbevegelsen og bytter stå stilling vært 5 sek, som du ville stått i det du skulle spurtet

 

3. Standing Form Sprint

Kan også gjøres uten partner og motstand

DEL

Advertisement

Annonse

André Hefner startet opp Hardworkout i 2013 under sine Personlig trener studier hos Actvie Education. Han begynte å trene vekter allerede som 15 åring og har vært stamgjest på treningsstudioet siden den gang. I tilegg til PT utdannelsen har han også kostholdsveiledningsstudier bak seg. André har et glødende engasjasment for trening og ønsker å kunne videre formidle sin kunnskap til andre.
Kommentarer