sterkere armer
´
143
0

Samme hvor kort tid du har- ALL trening hjelper! Har du 5 minutter er det bedre enn ingenting. Med 15 minutter, kan du utrette mye!

De følgende øvelsene veksler mellom biceps- og triceps øvelser og har som beskrevet fokus på armer. Pausene skal holdes korte slik at du får utnyttet tiden best mulig.

 

Slik gjør du det:
Utfør øvelse A og B som alternerende sett- gjennomfør øvelse A, hvil som beskrevet, gjennomfør øvelse B, hvil, og gjenta til alle settene er ferdig.

15-minutters styrkeprogram for armer!

Utskriftsvennlig versjon: 15-minutters styrkeprogram for armer!

 

Kilde
(2018). THE SUPER FAST ARM BLAST: 15-MINUTE ARM WORKOUT. Mensfitnessmagazine.com.au

DEL

Annonse

Torbjørn har en treningsbakgrunn han gjerne skulle vært foruten, men som han nå bruker for å motivere andre til å trene smartere og bedre. Etter 15 år som sterkt treningsavhengig, vet han hvordan det kjennes å miste kontrollen over treningen. Kombinert med en bakgrunn fra idrett- og biologistudier, samt PT-utdanning og sertifisering fra Precision Nutrition, så har han i dag en solid base for å uttale seg om trening og ernæring.
Kommentarer