kroppsvektøvelser for bryst
153
0

Større brystmuskler? Du trenger overhodet ikke tunge vekter og avanserte apparater. Disse øvelsene med kroppsvekt gir deg det du trenger!

De fleste tyr til tyngre vekter og avanserte treningsmetoder for å bygge større og sterkere muskler, men du kan oppnå en enorm effekt bare ved å benytte øvelser med kroppsvekt. Har du i tillegg tilgang til et slyngesett og et treningsbånd, vil du få enda flere muligheter til å stimulere musklene du er på jakt etter å styrke. Øvelsene i dette programmet er supre for å stimulere brystmuskelen – pectoralis major og minos – men de er også svært effektive for å trene deltamuskelen, triceps, magemusklene og stabiliserings- og kjernemuskulatur.

Med andre ord; disse utvalgte øvelsene vil hjelpe deg godt på vei mot den sterke og muskuløse overkroppen du ønsker deg. Kjør programmet som en egen økt for bryst/overkropp, eller snik inn et par-tre av de i et fullkroppsprogram.

Utskriftsvennlig versjon: Sterkere bryst med kroppsvektøvelser!

 

DEL

Annonse

Torbjørn har en treningsbakgrunn han gjerne skulle vært foruten, men som han nå bruker for å motivere andre til å trene smartere og bedre. Etter 15 år som sterkt treningsavhengig, vet han hvordan det kjennes å miste kontrollen over treningen. Kombinert med en bakgrunn fra idrett- og biologistudier, samt PT-utdanning og sertifisering fra Precision Nutrition, så har han i dag en solid base for å uttale seg om trening og ernæring.
Kommentarer