roøvelser
621
0

Ulike varianter av roing har blitt en klar favoritt for oss i Hardworkout. Disse 5 variantene mener vi er de klart viktigste du bør prioritere i et styrketreningsprogram.

Jobber du konsekvent med å gjennomføre de følgende øvelsene riktig, så vil du ikke bare styrke trekk-muskulaturen på baksiden av kroppen, men også kjernemuskulaturen og musklene som sørger for å rotere kroppen. Roøvelser er også effektivt for å trene armer og skuldre, og det sørger for å få opp hjertepumpa!

De 5 øvelsene vi har valgt ut er mer eller mindre alt du trenger av øvelser i denne kategorien. 

Utskriftsvennlig versjon: De 5 viktigste roøvelsene du kan gjøre!

LIKER DU ARTIKKELEN?
LIK OSS PÅ FACEBOOK FOR MER.

DEL

Advertisement

Annonse

Torbjørn har en treningsbakgrunn han gjerne skulle vært foruten, men som han nå bruker for å motivere andre til å trene smartere og bedre. Etter 15 år som sterkt treningsavhengig, vet han hvordan det kjennes å miste kontrollen over treningen. Kombinert med en bakgrunn fra idrett- og biologistudier, samt PT-utdanning og sertifisering fra Precision Nutrition, så har han i dag en solid base for å uttale seg om trening og ernæring.
Kommentarer