sterke skuldre
86
0

Denne effektive sirkeløkta er perfekt for å bygge store og sterke skuldermuskler! 30 minutter er alt du trenger.

Har du noen gang misunnet proff-svømmere de atletiske V-formete overkroppene? Det har definitivt undertegnede. En V-formet overkropp krever ikke bare en sterk brystmuskulatur, men også sterke skuldre. Denne økta tar kun 30 minutter å gjennomføre, og sørger for å trene både fremre, bakre og midtre del av deltamuskelen i løpet av fire ulike øvelser.

30 minutter. 3-4 runder!

 

3D skuldre skuldre på 30 min

Skuldermusklene er relativt sårbar, og du skal derfor starte økta med lett oppvarming.  Hold en 2.5kg manual i hver hånd, hev manualene til siden og gjennomfør sirkler. Gjennomfør 10 runder, hvil i 30 sekunder, og utfør øvelsen i revers (motsatt vei).

  • Alle øvelsene skal gjennomføres fortløpende uten pauser imellom. Etter at du har gjennomført de 4 øvelsene, hviler du i 90 sekunder, og utfører ett nytt sett. Totalt 3-4 sett.

sterke skuldre

Utskriftsvennlig versjon: 3D skuldre på 30 minutter!

 

Kilde
Mensfitness. (2017). 30-minutes to 3D shoulder muscle. Mensfitnessmagazine.com.au

DEL

Annonse

Torbjørn har en treningsbakgrunn han gjerne skulle vært foruten, men som han nå bruker for å motivere andre til å trene smartere og bedre. Etter 15 år som sterkt treningsavhengig, vet han hvordan det kjennes å miste kontrollen over treningen. Kombinert med en bakgrunn fra idrett- og biologistudier, samt PT-utdanning og sertifisering fra Precision Nutrition, så har han i dag en solid base for å uttale seg om trening og ernæring.
Kommentarer